.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رد رشوه 18 ميليوني توسط يك فرمانده انتظامي در مازندران

رد رشوه 18 ميليون ريالي توسط فرمانده پليس راه نور، دستگيري شرور سابقه‌دار در قائمشهر و ... از جمله اخبار كوتاه حوادث مازندران است.

در پي مراجعه‌ها و شكايت مردمي از فردي شرور كه با شرارت، زورگيري و سلب آسايش مردم در نظم عمومي اخلال ايجاد كرده بود، موضوع در دستور كار پليس قائمشهر قرار گرفت.

ماموران انتظامي اين شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي در يك عمليات ويژه و غافلگيرانه با شناسايي مخفيگاه اين فرد شرور با هماهنگي مقام قضايي وي را دستگير كردند.
اين فرد در بازجويي‌هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و پس از تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

*زمين‌خواري 4 هكتاري اراضي ملي در چالوس
در پي اعلام شكايت منابع طبيعي شهرستان چالوس مبني بر تصرف غيرقانوني چهار هكتار از اراضي ملي در منطقه زوات شرق آن شهرستان، سريعاً وارد عمل شده و اقدامات پليسي را آغاز كردند.
ماموران پس از چند روز كار اطلاعاتي، پنج نفر از زمين‌خواران كه با تصرف چهار هكتار از اراضي ملي با قطع درختان اقدام به احداث ديوار و دكه كرده بودند شناسايي كردند.
ماموران با يك اقدام سريع و غافلگيرانه با هماهنگي مقام قضايي همگي آنان را دستگير كردند.
متهمان با تكميل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند و با حضور مقام قضايي تمام بناها و ساختمان‌هاي احداثي تخريب و اراضي تصرف شده به منابع طبيعي واگذار شد.

* رد رشوه 18 ميليون ريالي توسط فرمانده پليس راه نور
فرمانده پليس راه شهرستان نور در حين اجراي ماموريت و كنترل خودروهاي سنگين و بررسي و كنترل بارنامه و ميزان وزن بار به دو دستگاه كاميون كشنده اويكو مشكوك و آنها را توقيف كرد.
در بازرسي از خودروي مذكور كه داراي تخلف حمل كالاي قاچاق بوده مقادير زيادي قير قاچاق كشف و ضبط شد.
حين انتقال متهمان به مقر اين افراد براي رهايي از اعمال قانون مبلغ يك ميليون و 800 هزار تومان به عنوان رشوه به فرمانده پليس راه نور پيشنهاد كه وي با ايمان و وجدان كاري و وظيفه خطير خدمت مقدس در ناجا، ضمن رد رشوه و تنظيم صورتجلسه آن را ضميمه پرونده كرد.
متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و موضوع تحت بررسي است.

*تصادف مرگبار دو دستگاه خودرو در شهرستان تنكابن
ماموران پاسگاه انتظامي 2 هزار شهرستان تنكابن درپي كسب خبري از مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر تصادف شديد بين دو دستگاه خودرو در محور داروبار سريعاً به محل مورد نظر اعزام شدند.
ماموران با حضور در محل تصادف با بررسي موضوع دريافتند يك دستگاه كاميونت ايويكو با يك دستگاه خودرو پيكان به رانندگي فردي به نام خان جان موسي بيگي ثاني به‌شدت با يكديگر برخورد كه در نتيجه راننده پيكان در دم جان باخت.
با حضور ماموران پليس راه، علت تصادف در دست بررسي است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.